I just dreaming


Är det bara jag som längtar tills vintern? Det kan jag tänka mig. Jag längtar tills snön kommer och tills man kan ta fram skidorna och åka i backarna. Denna vinter kommer vi nog inte åka iväg på någon stor skidresa med lillsyrrans skidgrupp, så det blir nog Orsa Grönklitt i några dagar när vi är på landet. Funderar på att prova snowboard i år igen men vet inte om jag vågar när jag tänker på vad som hände i vintras. När vi var i Trysil så skulle jag som sagt testa syrrans snowboard och självklart ramlar jag och landar på mina knän. Det kom världens ljud från mina knän och gjorde jävligt ont, efter den smällen så knäcker det till nästan varje dag när jag går eller springer, har dock aldrig gått till någon doktor för jag aldrig vågar. Jag har verkligen spenderat för mycket tid på sjukhus under mitt liv. Som sagt, att få åka snowboard är bara en dröm som aldrig kommer gå i upplevelse men jag tackar för att jag kan åka skidor järdans bra, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback