jobb?


Funderar på att höra om Kvantum har något jobb på helgerna. Min syrras kompis jobbade där och han var 16 år så det borde väll funka antar jag med åldern dåra men om det finns jobb vet jag inte. Ska försöka få med syrran eftersom hon också vill tjäna lite pengar.
Jag har många saker som jag vill ha just nu och allt är ju självklart dyrt.. + pengar till en london resa. Ovanför ser ni vad jag vill ha just nu, en vit och grön jacka från hollywood.se (märket kommer jag inte ihåg), men otrolig snygg! Fast den kostar en jädrans mycket pengar.. Funderar på att gå till Hollywood och se om den finns där i affären så man kan prova och så fall ska jag göra en plan för att få ihop pengarna. Bredvid ser ni en väska från någon affär som jag har glömt men märket är Burton och den väskan var faktiskt rätt så billig tycker jag för en sån väska med ett dyrt märke, har för mig runt 300-400 kr, helt okej pris tycker jag, den är rätt stor så. Eftersom jag brukar resa iväg rätt mycket på lov och snart till Falun med skolan så skulle det sitta fint med en ny bag.

Nu har jag bestämt mig också för att börja övningsköra nästa år istället, då jag är 17 år. Har planerat att jag ska ta körkortet under sommaren efter jag har tagit studenten (alltså 19 år) och då kommer jag förhoppningsvis ta körkortet uppe i Mora där mamma och pappa har tagit. Så ingen övningsköra blir det nu, så fall när vi är på landet, hah. Nu kom jag också på att jag måste börja samla ihop pengar till körkortet.. fan vad man måste betala pengar i denna värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback