I love junkyard.se


Är junkyard.se bäst eller är den bäst? Jag tycker denna klädaffär är helt klart bäst. Allt finns liksom där fast det finns två minus och det är: Frakten är väldigt dyr och att affären inte finns i stockholm.. om jag vill till affären så blir det 40 mil och det vill man ju dirket inte så därför måste jag beställa hem. Men finfina kläder finns det minsan. Ovanför ser ni några utav mina favoriter som jag har hittat och jag funderar på att beställa hem någon utav de. Den bruna t-shirten hittade jag på OnOff här i Stockholm så jag kanske går och köper den en vacker dag. Ska försöka få syrran att köpa något så frakten blir lite billigare så vi får se om jag beställer hem något utav de här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback