alltid djurgården

Kollade runt på min dator och hittade alla bilder från 11 juni förra året. Då jag träffade bland annat några djurgårdare från dif's fotboll och hockey, måns zelmerlöv och tobbe trollkarl. Ja du, den dagen blev en dag som jag aldrig kommer glömma. Och att jag träffade Dahlberg från djurgårdens fotboll, var ju för bra för att vara sant (a). Jag kommer på nu att jag ska försöka få med pappa att gå på en djurgårdsmatch någon gång när det är varmt, han kommer nog inte tacka nej, det är ju trots allt bara jag och pappa som är djurgårdare i familjen men två djurgårade i släkten finns det i alla fall, tyvärr är nästan alla bajare, sorligt nog..

När jag var i stan förra veckan med syrran så gick vi in på Derby (eller vad det nu heter) aja men de hade ju hur mycket som helst Liverpool grejer! Snygga tröjor och allting, vill så gärna ha. Ska kanske köpa en tröja fast vet inte när jag har pengar för det, hah. Kollade också in djurgårdens prylar, de hade inte fått in så mycket nytt men finfina grejer fanns det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback