den bästa norska filmen

Som ni ser på bilden (inte världens bästa bild) så har jag fått hem filmen Switch, ska se den ikväll så nu har jag någonting att längta tills ikväll, hah. Så filmen ska jag minsan se ikväll, annars så är det 1 april och då ska man såklart skämta med folk så jag och wendela hade lite tråkigt så vi ringe upp Sara som var på väg från gympan till skolan. Vi skojade lite och tillslut så hörde hon att vi skratte så mycket och då sa hon "Nej!!! April, April" hon tog orden ur våran mun, hah så hon fattade och hon sa att hon ska göra hämnd mot oss, hah vi får se vad det blir. Sen så ringe vi också upp Ebba som var bortrest någonstans i Sverige och åker skidor, vi gjorde allt lite komplicerat för Ebba tror jag, hon fattade inte riktigt vad vi snackade om men efter några minuter kom våran buss så vi fick lov att säga "April, April" så hon fattade tillslut, hah. Så några personer lurade jag och Wendela minsann, alltid lika roligt, vi kan värkligen lura folk tillsammans eller jag kan aldrig hålla mig för skratt så jaa, men Wendela klarar sig minsann, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback