en dag i april

Jaa, dagen började med prov i Medelkrigstiden, gick sådär men imorn är det prov om Andra Världskriget och det är det som jag kan mest om och det ända som jag tycker är intressant i SO :). Så jag kan nästan allt som ska kunna inför provet imorn, ska försöka få lite saker och ting fastna i mitt huvud. Jag ska också kolla runt på tv:en sen om det finns något program om Andra Världskriget, vi har någon kanal där det handlar om historien och där kanske det finns Andra Världskriget, har för mig att det brukar gå lite om Andra världskriget. Så ni kanske förstå vi det här laget att jag tycker Andra Världskriget är vädligt ingtressant, har alltid tyckt att det är intressant att läsa om. Pappa och johanna tycker också att det är rätt intressant så jag och johanna borde nog ha fått det intresset av pappa (när det gäller SO) eller jag är väldig lik pappa eller mest lik med musikstilen i alla fall. Aja så kvällen kommer bestå av lite pluggande i SO och lite i matte också. Idag var jag och bytte min tröja som jag köpte igen, väldig färgglatt måste jag säga och sen lämnade jag tillbaka jeansen också, ångrade mig som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback