EN FAVORIT

Nu har jag äntligen sätt filmen och den var hur jävla bra som helst. Den kommer jag nog se om och om igen så ni kanske förstår att den hära filmen har blivit en av mina favoritfilmer. Svensken Peter Stormare (som ni ser ovan med långt hår) var ju riktig rolig, han lätt lite som en norsk fast man hör ju de flesta svenska orden och sen så när han sitter i bilen så lyssnar han på skånskmusik, hah så lite svenskt var det med i filmen X). När man väl tänker efter så är Norska och Svenska nästan samma språk, man fattar ju i alla fall vad dom säger och stavas nästan allt likadant (nästan) sen så pratar vi ju skit lika.

För er som gillar snowboard och skateboard är detta en film för er, jag lovar ni blir inte besvikna. I alla fall inte jag (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback