en måndag fast som en söndag

Idag har jag inte gjort mycket, tagit det lugnt och kollat en hel del på Harry Potter som går jämt på filmkanalerna, jag har säkert sätt den senaste filmen 5-6 gånger nu typ, hah. Resten av familjen har varit ute för det mesta och städat i garaget, inget för mig bland alla spindlar. Tänkte dra ut med skateboarden och prova åka lite men orkade inte för det, jag har varit jätte lat idag, har ju åkt skidor i en hel vecka så lite vila måste jag väll ändå få. Jag har också kollat på Hitta Hem, gud vilket bra program och det handlar ju om djur mitt favoritämne och man följer ju de personer på Hundstallet, hallå? Det är ju där jag vill som helst jobba i framtiden och jag har aldrig fattat att Hitta Hem handlar om Hundstallet? Blir lite sur på mig själv men nu ska jag följa serien. Serien följer också katthemmet i Enköpning så det är ju bara ett stort +. Så denna serie kommer jag följa såklart, nu finns det ännu mer djurprogram som jag vill se, ser ju för det mesta på Animal Planet (en otrolig bra kanal för alla som gillar djur) men det är ju roligt att andra kanaler har djurprogram. Senare på kvällen har jag pluggat lite matte, pappa har hjälpt mig lite så nu förstår jag mig lite mer på en del grejer. Jaa.. nu packar jag ryggsäcken för imorn, jävla skolan börjar imorn.. skit och nästa vecka så åker de flesta av mina kompisar iväg på något jävla matteläger så dom kommer vara borta i fem dagar så ja.. men tur så har jag Amanda och Diana kvar i alla fall, så jag är nöjd ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback