HEJSAN NORGE!

Imorn for jag iväg till Trysil, Norge. Kommer nog inte kunna fixa internet under veckan men vi får se hur allt blir men troligtvis inte, så inget bloggande för mig på en vecka. Ska fota massor och då menar jag massor, hah. Så på söndag nästa vecka kommer jag hem och jag får värkligen hoppas att Norge har svenska kanalen 5:an, Trysil ligger ju precis vid gränsen vid Sverige och Norge så vem vet det kanske finns en chans. Danmark hade det när jag var där i sommars, då borde väll ändå Norge ha det? Aja det får vi se, huvudsaken att vi kommer fram dit. Hej då nu, ha det gött och jag ska ha det så bra, nu slipper jag denna skit stad, hah. SES ;)

Kommentarer
Postat av: Gguldlock

hoppas du får det roligt! :)

2009-04-06 @ 09:27:03
URL: http://gguldlock.blogg.se/
Postat av: Elma

Men ååååååååååhhhhh, kan du inte komma HEM snart! <3

2009-04-12 @ 09:47:09
URL: http://elmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback