kanske sista inlägget

Nu har mormor, farmor och farfar åkt hem. Dom hälsade på oss idag och man fick ju lite påskgodis och en hundralapp. Det är så roligt med påsk, haha. Jag har också kollat runt på Trysils hemsida och idag var det hela 11 grader varmt där så det kommer vara väldigt skönt att åka om det är så varmt, jag passade också på att kolla hur varmt det var här och det var hela 23 grader (i solen dåra) så det har varit skit varmt hära. Några grannkompisar till lillsyrran var här också, dom var riktig roliga, så det är skönt att man har bra grannar här i området. Men aja så jag har packat alla prylar som jag ska ha med mig imorn men ska packa ner alla kläder senare, jag kommer säkert inte få plats med allt men jag hoppas på det bästa. Ikväll ska jag och johanna gå en sväng till kvantum och köpa lite saker som ska med i bilen imorn, måste i alla fall ha en dricka. Jag har bestämt mig att jag ska gå och lägga mig riktigt sent om jag orkar, jag kan ju ändå lika gärna sova i bilen imorn vi ska ju trots allt sitta i bilen i typ 8-9 timmar. Mamma och pappa tycker nog att det kommer bli skönt att jag och johanna inte sitter i samma bil, det blir alltid lite bråk om vart vi ska sitta, hah, men ibland så sitter vi och skämtar med varandra men allt brukar leda till bråk oftast. Aja så detta inlägg kanske blir det sista på en vecka men jag tror inte det eller mamma ska ta med sig ett såntdära bredband eller något som går jämt på tv:en men det kommer antagligen inte funka men jag tar med mig datorn i alla fall. SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback