STALKERS

Jag kan nog tänka mig att jag inte är ensam om att ha hört om de franska stalkerstjejerna, i alla fall dom som gillar Tokio Hotel har nog hört detta. Att några maskerade tjejer har följt efter vart dom än går, så är dom tjejerna där. Dom har till och med hotat deras familjer och dom har fått lov att flytta runt. Dom här tjejerna har inte bara hållit på i någon månad, flera år tydligen. För någon vecka sen så befann sig Tom i bandet på en besinmack och då var de franska tjejerna där också. Dom knackde tydligen på hans fönster till hans bil och då hade han förmodligen känt igen dom som har följt efter dom, så han öppnade fönstret och då kastade han sin cigarett på henne och den ramlade ner på marken. Den var fortfarande tänt eller vad man nu ska säga och då hade Tom tagit upp fönstret och då hade hon dragit den mot fönstret och då hade Tom blivit arg och gick ur bilen och slagit till henne i ansiktet (bra gjort). Det är var dom här stalkers tjejerna berättade i någon intervju i Tyskland. Men jag tycker det var grymt bra gjort av honom, liksom dom dära tjejerna har förföljt dom i flera år. Tjejerna har ju till och med hotat medlemmarnas vänner och familj. Så om allt detta är sant, som tydligen är eftersom det är typ det ända som verkar pratas om i Tyskland så tycker jag det var bra gjort att han slog till henne, liksom så som dom tjejerna har behandlat killarna är fan värda med en smäll på käften så jag är ju självklart på Tom's sida. Aja nu har ni hört min åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback