TWILIGHT, I LOVE THE MOVIE

Kom precis hem eller precis och precis, kom hem för typ tjugo minuter sen. Jag och några vänner eller rättaresagt vi var 10 pers, vi var hemma hos Jossan under hela kvällen och såg Twilight. För mig, Elisabeth, Sara och Diana blev det första gången vi såg filmen och filmen var hur jävla bra som helst! Shit, det var ett tag sen jag såg en sån bra film. Självklart har Twilight blivit en av mina nya favoritfilmer och kommer självklart se de andra filmerna. Jag och mina vänner har redan bestämt att vi ska på premiären av andra filmen som är i november, hah ;) Så jag var rätt inne i filmen eller väldigt inne i filmen sen så satt lilla Ebba bredvid mig och nästan avslöjade allt eller hon sa typ "oh, nu kommer det bli bra" eller "nej inte det hära!" så jag blev rätt sur på henne och måste be om ursäkt, sorry Ebba för jag blev lite småsur men du vet hur jag blir när jag är inne i en film, hah (a). Sen så alla pratar om att hon som har huvudrollen är störande men fattar inte varför alla har något emot henne? aja jag tycker att alla spelar super bra i filmen. För ett tag sen så köpte mamma första boken av Twilight till mig för att ha något att läsa men har bara kommit någon sida i den men nu vågar jag inte fortsätta läsa i boken eller bökerna, är rädd att jag ska bli besviken på filmen och boken så jag ska nog undvika bökerna i ett tag (a). Jag hörde också att Twilight filmen kommer ut på dvd om en eller två veckor bara och det är ju bara ett måste att köpa den, den ska jag minsan ha! (a) Aja sen efter filmen var vi ute rätt så länge och hade skoj, vi växer som sagt aldrig upp så vi körde burken lite, hah alltid lika roligt. Vid kvart i elva så hämtade mamma upp mig och Ebba och nu sitter jag här med ett glas cola och ska strax gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: ebba

hihi, det gör inget. ;)

Kristen passar jättebra till rollen, och ignorerar man hennes mun så spelar hon jättebra. :D<3

2009-04-18 @ 13:34:01
Postat av: Diana

De va första gången jag såg filmen oxå :P Tycker oxå alla spelar bra <3

2009-04-18 @ 22:06:05
URL: http://dianagimling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback