hösten 2009


Nu under hösten så kommer det en massa nya album från olika band. Bland annat Neverstore, Paramore, Tokio Hotel (bilden på TH's "album" är inte det riktiga ovanför, så alla har klart för det) och Boys Like Girls. Nu åt själva albumen. 
Boys Like Girls: De har förändrat sin stil på musiken rätt mycket, hmm.. hur ska man förklara det.. typ mer pop? aja jag tycker inte det passar så bra till deras musik så det blir en rätt stor förändring än vad man har hört förut från dom. Men visst en utav de två singlarna till nya albumet är bra men tycker ändå att de skulle ha hållt sig till sin lite mer rockiga sida och tagit bort allt det "popiga". Aja men ska inte klaga för mycket eftersom jag inte har hört albumet än.
Neverstore: Nya singeln Summer finns inget att klaga på. En riktig bra låt och älskar refrängen, de har helt klart fortsatt i sin skate/punk stil och det gillar jag. Dessutom sångaren från Sum 41 har hjälpt till med singeln och det är ju bara hur coolt som helst. Så jag har inte så mycket och säga mer om Neverstore eller det ska bli väldigt spännande och roligt att få höra deras nya album.
Paramore: Behöver heller inte klaga här. De har fortsatt i sin stil, alltså dom blir ju bara bättre och bättre. Singeln Ignorance är ju sjuk bra och jag hoppas detsamma med nya albumet. Har inte så mycket mer att säga men en sak är helt säker: Dom är skita bra!
Tokio Hotel: Okej, här måste jag klaga lite. Deras singel Automatic är väll helt okej, gillar refrängen fast resten kan dom gärna klippa bort. Kommer ni ihåg låten som spelades jämt på Fångarna På Fortet förut? Jag tycker att låten låter exakt likadant i början, så det ogillar jag. Men visst refrängen är super men resten.. hmm.. vet inte riktigt. Som sagt de har provat på nytt och jag tycker att dom inte borde ha gjort det. Men vem vet, resten av deras nya låtar på nya albumet kanske är jätte bra och det hoppas jag på. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback