ipod touch 8 gb

rubriken säger allt. jag och syrran känade ju ihop en bra slant nere i småland på farmor och farfars landställe och för de pengarna köpte jag en ipod tuch 8 gb, igentligen skulle jag dåra spara till en england resa men jag o syrran fyller ju ändå år om mindre än en månad. så då blire en önskelista med pengar och någon film tror jag (a) Så igår var jag och köpte ipoden och sen så resten av dagen hjälpte pappa mig med datorn och ipoden och det är väll det jag har också gjort idag. jag kan säga såhär om min ipod touch: i love it! hah.

Kommentarer
Postat av: ebba

Åh, lyckos! :D <333

2009-08-05 @ 11:02:39
Postat av: Elma

Woho nu har vi båda en :)

2009-08-05 @ 22:48:22
URL: http://elmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback