England + McFly

Har haft riktigt tråkigt idag så jag fixade till denna "bild" som ni ser ovanför. Bilder med älskade McFly. Aja nu har jag äntligen bestämt mig att jag ska iväg till England och se McFly eller jag har bestämt mig för det länge sen men nu verkligen har jag bestämt mig. Ska försöka fixa ihop pengar nu under sommaren och sen när skolan börjar igen fyller jag år så då ska jag önska mig pengar för det mesta och för hoppningsvis så åker jag iväg runt november-december eller i början av 2010. Men nu ryktas det här hemma om att jag, syrran och mamma ska kanske iväg till England under höstlovet och det är ju ett stort +. Men om jag kommer inte ha chansen att få se McFly då så kommer jag fortsätta spara pengar för fullt till en ny resa. Har i alla fall bestämt mig att jag ska ha sätt McFly innan jag fyller 17 år, fråga mig inte varför men det har jag bestämt mig, hah.

Det börjar ju också dyka upp massor med datum för deras europa turné också men såklart ska dom turnéra runt i väst europa. Hittills är Tyskland som är närmast Sverige som de ska till.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback