LJUDET AV DITT HJÄRTA


I lördags köpte jag som sagt andra boken av Twilight serien och jag har redan läst ut den kan jag säga er! Man blir värkligen beroende av böckerna! Har nog aldrig läst så bra böcker, hah. Och jag är jävligt stolt över mig för jag läste ut en bok som har över 400 sidor på bara 4 dagar, bra gjort av mig men jag närmar mig bara slutet... aja imorn ska jag köpa tredje boken Ljudet av ditt hjärta. Så det blir bara mer läsande hela tiden. Jag har nog aldrig i hela mitt liv blivit så beroende av en bokserie och självklart är böckerna mina favoriter hittills, hah.


Kommentarer
Postat av: Jossan

dom böckerna är väldig bra , men jag tycke man ska läsa dom på engelska xD



jag blev också beroende av dom när jag läste dom, typ 2-3 dagar för varje bok :P



det är bra att du hittat nått du gillar och läser, men om man ska vara ärlig så kommer du nog aldrig kunna klå mig på att läsa böcker, hihi x) (a) <33333

2009-07-01 @ 21:53:32
URL: http://sinedie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback