andra världskriget..


Nu måste jag börja plugga inför So grejen på måndag, det är bara läxförhör men sen kommer det komma ett stort prov inom första och andra världskriget, så det är bara att plugga så jag kommer nog plugga resten av dagen. Ska försöka ha MVG eller VG i det hära eftersom jag tycker andra världskriget är rätt intressant och det är ju inte ofta jag tycker något i so är intressant. Aja men ikväll klockan halv nio till halv tio ska man som sagt släcka allt och det ska jag och familjen självklart göra eller jag anmälade mig på WWFs hemsida innan jag sa till mamma och pappa men dom tycker det var helt okej. Tycker dock att det är dåligt att dom kommer på just nu att dom måste börja tänka på klimatet, hallå? kunde dom inte ha börjat för flera år sedan? aja men det är ju redan försent för att kunna rädda klimatet eller vad man ska säga men man kan ju alltid försöka göra det bättre. Jag snackar otroligt mycket om miljön här hemma och mamma säger hela tiden om att jag kanske ska bli något i det yrket där man hjälper miljön eller något sånt, jo då det skulle jag men jag vill som sagt jobba inom djur. Aja nu blev det lite mycket hära så nu tänker jag avlsuta detta inlägg.. intressant? Jätte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback