en dag i mars 2009

Dagen började med att jag försov mig i tjugo minuter, gjorde inte så mycket men åt fruskot i skolan istället. Bussen var självklart försenad också.. Vi hade SP KP och alla hade förberett sig med läxförhör/prov men det var tydligen inget som dom hade sagt tidigare eller alla andra grupper hade haft läxförhör men inte vid så jag, jossan, amanda och elin satt och bläddrade igenom Atlasboken eller vad den heter och kom fram till att Sverige är bland de största länderna i europa. På rasten for jag, jossan och amanda till centrum, det var värkligen vårväder idag, solen lyste och man kunde bara gå i en tröja. Kom hem från skolan vid kvart i tre ungefär och såg att jag hade fått hem två tidingar från de som jag preminuerar (stavfel?), läste lite sedan såg jag på Gossip Girl. Nu sitter jag här och ska äta middag tror jag. Jag och johanna får ta pannkakor som mormor gjorde igår när hon var här, det ska bli riktigt gott. Så nu är den strax halv nio, väldigt sent för middag men har inte orkat gå och fixa allt, jag som brukar äta vid 6 tiden, fan det borde vara rekord för mig och äta middag så här sent? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback