EN DAG KVAR!

Herregud, det är ju bara en dag kvar! En enda dag kvar tills jag sitter i bion och ser Kenny Begins, jag har väntat hur länge som helst och imorn kommer denna dag, då får man se den nya långfilmen Kenny Begins. Jag vill inte ha stora förhoppningar på filmen eller vad det nu kallas så jag inte blir besviken men trailern som man har sätt, den blev man ju värkligen inte besviken på så vi får hoppas att den är bra. Dock så såg jag inte hans rymdbuss? fast har sätt den långa trailern på bion då han går in i en liknande "rymdbuss", vi får se vad som händer imorn och jag kan säga er, jag längtar!! Visst jag kunde lika gärna gå på smygpremiär men det blir inte samma sak då, man ska helt enkelt gå på premiären (a). Ändrade planer med de som sak med på bion, syrran kunde inte följa med så Amanda tar hennes plats, så det blir jag, jossan, ebba, elisabeth och ebbas lillasyrra Ella. Shit vad jag längtar, hihi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback