en dag var den min..

I kväll ska pappa fixa moppen så syrran kan börja köra igen, dock inte jag eftersom jag sålde min del av moppen till pappa så ingen körning för mig blir det. Jag och johanna hade tråkigt så då passade vi på att gå ut och kolla moppen, johanna skulle tvätta den men fattade inte varför för den har ju ändå stått orörd under vintern men några bilder blev det i alla fall. Strax ska mamma tona håret på mig, hoppas det blir bra och att inget går fel. Om jag inte kommer till skolan imorn så blev det alltså misslyckad med håret, hah men det får vi inte hoppas. Ska tona mörktbrunt igen, tonade sist i början av december,  och nu har allt gått ut typ så jag tycker det är tid för att fixa hårfärgen och det blir mörktbrunt som förra. Vad mer ska man göra ikväll då? Jo det blir nog att plugga till no provet sen blir det Desperate Housewies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback