en vecka kvar

Imorn är det exakt en vecka kvar tills jag drar till Trysil. Det ska bli så skönt att få komma bort i en vecka, längtar verkligen. Jag och Freddi har bestämt att vi ska hyra Snowboard någon dag och åka, har inte stått på en Snowboard sen två-tre år sen kanske? Då gick det direkt inge bra och jag gjorde min snowboardlärare väldigt sur också (a) Men ska försöka bli lite bättre på snowboard fast jag kommer alltid hålla mig till skidor, har trots allt åkt det sen jag var sex år. Det ska värkligen bli skit roligt och skönt att komma bort från allting här, en hel vecka, man är i  backarna hela dagarna långa och ingen skola eller något annat skit. Har sätt fram emot Trysil, många säger att det är jätte bra där så jag hoppas det är riktigt bra där självklart.

Om tjugo minuter släcker väll alla sina lampor och stänger av tv:en ? det gör jag i alla fal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback