ETT TILL INLÄGG OM MUSIK

I höst så ska jag, johanna och mamma kanske till England igen. Vi har pratas lite om det eftersom lillasyrran fick åka en vecka till cypern på höstlovet med mamma så ska jag och johanna få åka på en liten resa + mamma och jag och mamma vill så gärna till england igen, var sist där sommaren 07. Men johanna föredrar något "varmt" land istället, men nej säger jag. Liksom England har allt, tycker jag i alla fall, mitt favoritland. Om vi ska till england och om McFly har någon spelning ska jag försöka få med mamma och johanna att gå på en konsert med McFly, måste det och sen så ska jag passa på att köpa en stor affisch med McFly eftersom det typ inte säljs några med bandet här i Sverige.. Så det ska jag så fall köpa, jusste en matchtröja med Torres.

När vi var i London sommaren 07 så lyssnade jag inte så mycket på McFly men när jag väl kommer hem jo då, då är jag redan ett stort fan av bandet och då blir jag sur på mig själv, jag var i England och kunde ha köpt massor med grejer med bandet + det var billigt då också. Då blev jag lite less på mig själv, aja men en affisch måste jag skaffa med McFly, en stor en har bara några små från tidingar som sitter på garerobdörren men några andra band också. Annars på väggarna sitter det en stor Simple Plan affisch, en stor tavla och en liten tavla som man kan skriva på (skriver saker som jag ska komma ihåg) och sen så har jag Kenny Begins affischen för filmen som kommer ut om två veckor, så där den sitter kommer jag ta ner tills jag har fått tag på en McFly affisch. Sen är jag nöjd med mitt rum när jag väll har den dära affischen, hah ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback