förbud pälskläder tack!

Som varje morgon i skolan kollar vi alltid på Nyheterna i typ tio minuter och idag var det hemskt. Det var en del om Sälar, hur de dödar Sälar, man fick se allt eller jag kollade dock bort ofta, fy fan säger jag bara! Kommer dock inte ihåg vad dom sa om Sälarna, något med päls och att de vill förbjuda döda Sälar typ? Men fy fan säger jag bara!! Jag höll på spy, jag har sätt mycket värre än det dära då menar jag riktig Djurplågeri, glömmer aldrig när dom ska ge sig på små tvättbjörnar och knäcker alla ben i kroppen.. ska värkligen inte berätta mer. Det var en video jag såg för ett halv år sen och kommer heller aldrig glömmer vad man fick se, fy fan då grät jag under hela "filmen" eller vad fan man ska kalla det och sen ser jag när jag hade plågat mig att se hela så ser jag "Varning, 18 årsgräns!" jo man tackar... Så det glömmer jag aldrig, det var då jag som mest blev emot Djurplågeri eller jag har alltid varit det i hela mitt liv och förblir det och det kan jag säga er jag är stolt och stolt är jag för att jag är emot Pälskläder också! Alltså tänk dig ha ett dödt djur på dig runt halsen eller kroppen, fy fan säger jag bara, det är ju fan som om att ha en död männsika runt om sig, USCH! säger jag bara! Om jag skulle få 1 miljon kr för att sätta på mig en pälsjacka, jag skulle aldrig göra det, ALDRIG! Inget kommer få mig att sätta på mig något met päls att göra, så fult och så äckligt. Nu blev det mycket klagomål men behövde bara få det sagt helt enkelt. Jag skulle vilja så gärna rädda alla djur som sitter i småsmå burar världen över och står i kö för att bli päls eller vad dom nu ska bli och djurplågeri hänger med, nej fy fan jag skulle göra vad som helst för att rädda alla djur över hela världen från det. Ingen ska få uppleva något sånt, vi männsikor är ju djur likadan som alla djur (hund, björnar, katter och så vidare) så tänk efter är det värkligen värt pengar att lägga ner på ett dödt djur för att ha som en jacka, mössa eller vad fan ska man ha. Börjar tänka på filmen Djurdetektiven Ace Ventura 2, när han är på en "fest" och då kommer det en ung tjej med en gammal gubbe och tjejen har en räv runt halsen och då börjar han skylla på dom och tillslut bengar Ace till den gamla mannen så han svimmar och tar upp honom och använder han som päls, det är ju så sant. Nej blää på pälskläder helt enkelt från mitt håll i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback