GOOD CHARLOTTE, VART TOG NI VÄGEN?

Vart har Good Charlotte tagit vägen igentligen? Jag börjar tröttna lite på dom faktiskt, jag som har lyssnat på dom.. jaaa hur många år? Ett år mindre än SP så äsch när jag var 12 år så börjar jag lyssna på dom, dom kom mett nytt matrial och allt men nu? Nej jag har inte hört något! Förra året skulle dom till Sverige och ha en konsert som jag skulle gå på, min första faktiskt har missat alla andra tyvärr. När jag äntligen ska se dom live för första gången jo men då passar dom på att ställa in den, jag blev så besviken men tack och lov så skulle jag på Simple Plan en vecka innan så jag var i alla fall nöjd med att Sp kom men nej Good Charlotte har inställt två spelningar i Sverige. Nu får dom ta och skärpa sig, jag har hört att dom ska komma med en ny skiva i ett halvår men inget har kommit och ingen spelning här också som dom sa att dom skulle ha senare på året (2008) eftersom dom ställde in den som var i April... Det är väll bara att vänta fattar jag det som..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback