i love this picture

Denna bild är tagen av min kära vän Sara, jag älskar värkligen denna bild eftersom på denna bild är alla mina vänner som jag brukar vara med (& sara som knäpper fotot såklart). På den platsen brukar vi gå en gång om året och vi brukar ha grymt kul och det är underbart vackert där. Vi står på ett jättestort berg och man ser så mycket därifrån, värkligen jätte vackert ställe. Nedan berget är det en liten skateplan eller vad man ska säga sen bredvid är det en liten skola med en sjuk rolig skolgård, hah. Nej, nu längtar jag sjukt mycket till sommaren.

Kommentarer
Postat av: sara

jag älskar också den där bilden!

alla är typ "naturliga" för det var ingen som såg att jag fotade ^^ haha. annars gör folk bara en massa miner.



sv: nej jag vet faktist inte om hon stannar eller inte. men man kan alltid fråga per i SO :)

2009-03-14 @ 20:31:40
URL: http://gguldlock.blogg.se/
Postat av: Anonym

väldigt fin :) vi måste dit i sommar igen?

2009-03-15 @ 12:00:08
Postat av: wäla

haha, skrev den över ^^

2009-03-15 @ 12:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback