JAG ÄR TRÖTT OCH HAR TRÅKIGT.

Har du åkt moped någon gång? Japp.
Har du busringt någon gång? Haha aa.
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nja.. vet inte
Chips eller popcorn? Popcorn
Har du rökt jordnötsskal någon gång? vaa?
Apelsin- eller äppeljuice? Inget av de
Favoritchoklad? Marabou
Har du vunnit en prispokal någon gång? Nee..
Är du bra på matlagning? Nej
Klarar du att tanka själv? Njaa vet inte eller har i alla fall gjort det en gång med pappa när vi skulle tanka moppen..
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Jaa, det gör jag väll.
Har du ringt något betalnummer? Inte vad jag vet..
Kan man vara vän med sitt ex? Ja, varför inte?
När besökte du ett sjukhus senast? Kommer inte ihåg, kanske en elr två månader sen.
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Japp
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Laddar du hem musik och film från internet? Ibland men inte så ofta.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Oj, donera pengar till WWF och spara resten (a).
Är du mörkrädd? Ibland
Vilken färg är snyggast? Blå och Svart
Tycker du om matte? Nej, hatar matte.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? mellan 11-12 typ.
Har du fuskat på ett prov? Haha aa
Har du piercing? Öronen
Vart skulle du helst vilja ha piercing? På vänster sida av underläppen.
Läser du ofta böcker? Jaa, eller just nu väntar jag på Tillsammans 3
Vad dricker du för alkohol? Dricker inte alkohol.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Japp
Gillar du att dansa? Nej, hatar att dansa
Är du flygrädd? Ibland.
Biter du på naglarna? Nix.
Vilka internetsidor besöker du varje dag? blogg.se
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du inte äter: Oj, det är mycket som jag inte äter.
Vad sa du senast: "Håll käften Johanna!"
Saft eller alkohol: Saft
Längd och vikt: 162,5 och vikt vet jag inte..
Hur många kuddar sover du med: 2
Bästa film: Jag har många men Kenny Begins, Narnia 2, Wild Child, Tuck Everlasting och många fler.
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland
Är du kittlig: Hah aa.
Bästa bok? Tillsammans 1 och Tilsammans 2
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Japp, Pierca mig på vänster sida av underläppen och kommer ha många tatueringar i framtiden i alla fall.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur många syskon har du? Två
Vad gör du om du får hicka? Trycker fingret mellan ögonbrynen så hickan slutar, hah (det funkar)
Röker du? Nej
Snusar du? Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback