jag hatar rubriker

Jaa.. idag har det varit en jobbig dag. Dagen började med skolan och fick stå i maten hela dagen, otroligt jobbigt. På morgonen så får man också stå i cafèterian eller vad det nu kallas och det är ju ett rent helvete, det vet väll alla som går i min skola? Att stå där i en halvtimma och typ mer än 100 pers ska trängas och skrika på en vad dom vill ha jo jusste, det är så strässigt och jobbigt. Det var andra gången, första gången under denna årskurs och jag tänker fan inte göra om det heller. Nej, inte min grej att stå och sälja saker i en caféteria, hah. Fick dock sluta en halvtimma tidigare X), kom hem till två tiden. Mamma och hennes kompisar skulle upp till landstället i Dalarna, är lite avundsjuk på henne, jag vill ju med! Aja så jag, pappa och syrrorna får klara oss själva.

Igår var jag, syrran och pappan på Ikea, vi skulle kolla runt på skivbordsstolar. Jag och syrran fick en varsin ny stol till våra rum, och det är en bekväm stol nu slipper jag allt ljud från skit stolen och jag är så glad för jag vinglade på stolen, japp den var rätt konstig den så nu har jag en "fotöljstol" äsch vet inte vad de här stolarna kallas men bekväm är ordet ;). Fick också en ny lampa men måste iväg till Ikea imorn igen för det var någon grej som man måste köpte till den lampan så Ikea blir det imorn också. Aja när vi hade varit som sagt på Ikea så for vi iväg till kvantum och när jag och johanna ska väl välja glass (heh (a) ) så värkligen sträcker vi oss över hela frysen med all glass och vi vill självklart ha den dyraste och den nyaste, den dära magnumglassen men vanilj i, kolasås och nötter i och utanpå är det choklad men fick dåra inte den eftersom den kostar hela 22 kr. När jag kom tillbaka till johanna med en besviken blick så fattade hon genast att vi inte fick den, hah. Precis då märker hon att det är en kille från hennes klass som hat stått kanske 2-3 meter från oss hela tiden och sätt oss, (eller jag bryr mig inte men johanna ojoj hon skämdes) hon skämde och skämdes, hah (förlåt johanna) hon hade ju pratat högt med mig och jag detsamma och snackat om alla glassar som ligger där, jo då vi är minsan barnsliga ibland. hah. Där fick ni höra lite, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback