KENNY BEGINS 25 MARS 2009



Då har man fixat biljetter till Kenny Begins nästa vecka, onsdagen den 25 mars. Det tog lite tid att beställa men till slut så blev det klart. Dock så kan man gå på smygprmiär av filmen, man har typ kunnat gjort det förra helgen och nu i helgen men jag ville i alla fall gå på riktiga dagen då den har premiär, det känns mer äkta då, hah. Så på onsdag exakt om en vecka sitter jag på bion med min syrra, josefin, ebba och ebbas lillasyrra ella ;). De ni, hah längtar redan. Aja men så länge som jag har väntat, så jag hoppas att den är bra det måste den vara (a) ;). Man har ju sätt trailern och så, har inte velat se olika små scener från filmen som det finns på nätet, nej jag ska se hela filmen minsan. Jag vill ju inte veta vad som händer, eller jo men det är ju liksom spännande när man sitter väl där på bion och väntar på filmen, det är då man vill se det inte på internet, då får man ju se en scen mitt i filmen och fattar noll, nej det går inte för mig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback