KENNY BEGINS.

Nu har jag äntligen sätt filmen, den var super bra! Men jag blev dock lite besviken på att de inte hade Kenny's rymdbuss men trots allt, jag är bara glad att filmen är äntligen ute på bio runt om i Sverige, läste också att den kommer visas i Norge och Danmark också? Har bara hört det aja men filmen var helt klart skit bra. Efter filmen åkte Ebba hem och då gick jag, jossan och elli till donken och åt lite, fick inte i mig så mycket, var lite mätt och kunde knappt äta det kändes som om hjärtat var i gomen, gjorde skit ont så det var lite därför jag inte åt så mycket aja men när vi var klara så gick vi en promenad hem till mig eller jaa.. på vägen hem blev elli upphämtad av sin mamma och syster. Jag och jossan fortsatte och gå och tillslut beslöt vi oss att gå in en snabbis och sen ut. Vet inte riktigt hur länge sen det var när jag har varit ute på kvällen eftersom det har varit så kallt men idag var det inte alls så kallt tycker jag, lagom i alla fall. Aja så jag, elli och jossan hade en liten pratstund i alla fall. Annars har väl dagen varit bra, mest rolig måste jag säga.

Imorn har vi studiedag, jag och jossan ska åka och shoppa lite, jossan ska ta ett till håll i örat så det blir det också aja men nu ska jag nog gå till tven och sätta mig och glo på Greys Anatomy med syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback