KLÄDER, KLÄDER OCH KLÄDER


Jag förstår mig inte på mig själv, jag hittar massor med kläder på internet som jag vill ha men när jag väl är ute och ska shoppa, jo då hittar jag inget. Så jag ska typ beställa kläder från internet från och med nu. Jag gillar ändå inte gå runt i affärer eller jo men jag tröttnar snabbt och sen så hatar jag att prova kläder, jag tycker det är mycket bättre och enklare att beställa hem från internet istället och det ska jag göra också eller har gjort det några gånger nu men just nu så sparar jag pengar till de jeans som jag vill ha (ni ser den ovanför), dom kostar runt 1000 spän så jag sparar det jag har kvar denna månad sen när jag får mitt nästa barnbidrag så har jag så att det räcker och kanske till och med en av dom dära tjocktröjorna som ni ser ovan. Nu längtar jag :P. Jusste på söndag är det en vecka kvar tills jag drar iväg till Trysil, längtar ännu mer och Cypern börjar ju också komma i närheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback