Längtan

Nu börjar jag längta till sommaren. Kollar igenom mina bilder från i sommras och så hittar jag alla bilder från Dalarna i sommras och bilder från många år tillbaka också, jag saknar vårt hus där uppe i lilla byn. Min mammas moster och hennes man har gjort om i köket och man vill ju självklart upp dit då ännu mer, vill se hur det ser ut i det "nya" köket och allt där uppe. Vill bara dit nu, att mamma är där gör det ju inget bättre.. Får hålla mig nu, längtar så jäkla mycket. Jag får tankar i huvudet som "Det är där jag hör hemma" jo men det är ju sant. Älskar värkligen mitt landställe, det är så mysigt där. Jag skulle lugnt kunna flytta upp ditt men ändå så skulle jag inte kunna klara av att vara ifrån storstaden, får klura på det, hah. Vi får väl se vart jag flyttar i framtiden, vem vet jag kanske drar upp till Dalarna eller någon annan stans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback