MUSIC AND MUSIC..



Här ser ni ovan några av mina favoritbands album. Jag köper inte ofta skivor men när det väl kommer ut nytt album med t ex Simple Plan så är det ett måste att ha. Simple Plan är mina största idoler och kommer förbli det kan jag säga er, har varenda album med dom + några singlar. Eller dom har dock bara gjort fyra om man räknar med MTV Hard Rock Live, annars tre. Dom ska till Brasilien och ha en liten turné där sen ska dom börja på sitt nästa album, längtar :). Vad som finns mer i den dära högen är bland annat McFly, Good Charlotte och Neverstore, alltså några av mina favoritbands album. För några månader tillbaka så släppte McFly sin senaste album som jag har dock inte köpt, kunde ha fått den i julklapp men den var helt slut på Megastore. Stör mig lite på att det är just bara Megastore som köper in skivor och dvder med McFly.. aja får ta mig till England som kanske blir i höst, då kommer jag hem med många album med McFly kan jag säga er eller de jag inte har, haha. Neverstore och Good Charlotte är ju ett självklart som finns i varje skivaffär här i Sverige och likasom Simple Plan men just McFly är det så svårt att få tag i.. Dom ska ha en europaturné för första gången typ, annars har de väll bara spelat i Storbritannien.. det har ryktas om att Danmark är bestämt och om dom inte tar en sväng förbi Sverige så packar jag min grejer och åker ner till Danmark kan jag säga er, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback