ROLE MODEL.


Ett av mina favoritklädmärke har fått in nya sommarkläder, fick ett mail från Role Model om att det har kommit in massor med nya grejer och självklart riktigt fina prylar. Hittade självklart kläder som jag vill ha men det är så dyrt, frakten är som dyrast. Kläderna skickas som sagt från Canada, dom kommer bara efter en - två dagar sen har man kläderna det är ju rätt skönt att det går så fort men frakten kostar typ lika mycket som kläderna.. så får se om jag beställer. Har beställt förut två gånger, ena blev väldigt misslyckad men den senaste (för typ ett år sen) gick ricktigt bra eftersom dom passade, hah. Om någon tänker beställa från t ex Role Model, för er tjejer, storlekerna är typ dubbel så litet typ, jag beställde en t-shirt i S, fick knappt på mig den, inte ens min lillasyrra, skulle då istället tagit L.. Så jag beställer helldre herr t-shirttar. Klädmärket Role Model är gjord av Pierre, Chuck (från Simple Plan) och deras vän Patrick, han är typ som en bandmedlem, hah för er som inte visste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback