SIMPLE PLAN 29 MARS 2008


Jaa, snart är det exakt ett år sen jag såg Simple Plan på Cirkus, men också är det väl 5 månader sen jag såg sist Simple Plan på Annexet. Minns inte hur länge sen jag såg dom för första gången.. Den videon som ni ser ovan filmade jag när låten Perfect spelades (Cirkus, 29 mars 2008), jag tycker det är så jävla coolt när alla fans sjunger och Pierre spelar där på sin gitarr, när man hör alla sjunga, det är en väldig cool känsla. Liksom alla är där för att se sina idoler spela live, alla har något gemensamt eftersom alla som är där gillar deras musik och bandet, det är rätt coolt.

Jag har märkt att jag skriver väldigt mycket om musik men idag tänkte jag att jag skriva om något band istället för Melodifestivalen, alla skriver ändå om det så det räcker väl med Melodifestivalen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback