SJU BAND


De hära sju banden är mina favoritband. Eller Simple Plan är mina största idoler av de hära banden och självklart förblir dom det, har lyssnat på dom sen jag var 11 och det har gått nu jaa 5 år? sen jag började lyssna på fantastiska bandet Simple Plan. Därefter som ligger efter Simple Plan är brittiska bandet McFly. (Dougie och Danny i McFly har nog den bästa humorn, det går helt enkelt inte att slå dom, hah) Aja men sen har vi Neverstore, Tokio Hotel, Good Charlotte, Sum 41 och The Red Jumpsuit Apparatus som är några andra favoritband fast inga band kommer nog kunna slå Simple Plan, därefter McFly. hah får jag bli mer patetisk? Jaa faktiskt hah men som sagt det är musik och i löööve music.

Kommentarer
Postat av: ebba

haha, McFly och Simple Plan är kääärlek ;D<33

2009-04-03 @ 17:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback