SWITCH, 69 KR FRÅN GINZA.SE

Idag var jag och pappa in en snabbis in till stan, vi började med Megastore där jag skulle köpa filmen Switch men det visade sig vara att den bara fanns på hemsidan så det sket jag i, så jag sparar mina 71 kr på mitt presentkort som jag har på Megastore, hade från början 300 kr men har som sagt gjort av med de mesta.. aja sen gick vi till Bengans, pappa letade efter en speciell skiva med något band. Han hittade sin skiva, på rea också har jag för mig (det är ju typ rea överallt). När vi var väl där inne på Bengans så såg jag alla affischer som är signerade av kända band/artister och där hittar jag bland annat Simple Plan, Neverstore och Tokio Hotel. Fy fan vad arg jag blev på mig själv. När SP var här i mars förra året hade dom en skivsignering men då satt jag i skit bilden påväg hem från Lofsdalen, snacka om att jag var på dåligt humör tills jag var på SP's konsert på kvällen, då blev jag på bättre humör men jag var så arg, jag missade deras skivsignering. Ebba och Wendela var där och dom hade tänkt och fixa auftografer till mig men man fick inte, blev på sämre humör då men sen på kvällen när jag hade kommit hem från konserten så säger mamma "Men Josefine, vi kunde ju ha bett mormor åkt dit och fixa auftografer", det säger hon när allting är slut för den dagen. Okej det skulle kanske vara lite roligt om mormor kom där i den lång kön och väntar på auftografer av Simple Plan, men aja jag önskar jag hade kommit på något sätt så att jag fick den dära jävla affischen med auftografer aja men jag är glad i alla fall att jag har träffat Chuck från SP, på riktigt och av en slump, den dagen glömmer jag nog aldrig. Oj nu blev det lite mycket hära men som sagt vi var på Bengans, sen så åkte vi hem och då beställe jag Switch från ginza.se för bara 69 kr + frakt blev det 89 kr, jag känade en hel del tycker jag eftersom på Megastore's hemsida kostade den 98 kr + frakt skulle det ha blivit över 100 kr sen på Media Markt kostade runt 140 kr och lika på cdon.com, aja jag tyckte jag var smart och nu får jag hoppas att den kommer innan jag drar till Trysil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback