SWITCH

Innan jag skulle på bion i onsdags så gick jag och mina vänner en snabbis in på Media Markt och då hittade jag denna film: Switch. Den handlar om en kille som måste flyttar från Oslo till något annat ställe längre upp i norge (alltså en Norsk film). Han åker skateboard men när han väl kommer upp till sin nya skola så måste han byta stil och börja åka Snowboard av någon anledning sen så händer det massor med grejer. Jag tycker att filmen verkar vara skit bra när jag såg trailern så jag kanske ska beställa hem filmen någon dag, får se. Norska filmer brukar vara bra, i alla fall dom som jag har sätt sen så är Peter Stormare med i filmen så det är ju ett + eftersom han är svensk men han pratar tydligen norska i filmen (lät det som) så jag får se när jag väl kommer se filmen, det kommer nog bli snart, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback