The Chronicles Of Narnia: Prince Caspian

Jaa, då har man sätt tvåan av Narnia, kanske lite sent men aja jag tycker den var väldigt bra i alla fall. Läste nyss att det ska komma en tredje Narnia film år 2010, hah väldigt intressant eller hur? X) Aja så kvällen har gått åt tven annars så har jag inte gjort så mycket, pluggat lite i so sen har jag ritat en del. Hittade en smart sida där de visade lite tips om hur man kan rita olika saker typ. Gjorde två stycken som jag blev riktig nöjd med, det är inte ofta jag blir nöjd, lägger kanske upp dom någon dag. Jaa.. mer har jag väl inte gjort vad jag kan komma ihåg. Jo jusste, dum jag är, Jossan ringde mig på förmiddagen och frågade ifall jag ville dra ut på en promenad med henne och med hennes söta hund för hon var ändå i närheten och det tackar man ju inte nej till. Fick äntligen träffa Sigge, hur söt som helst! Sen så fick jag ju träffa Jossan efter en vecka eftersom hon har varit i Falun så det var roligt. Där fick ni höra min dag, intressant va? hah


Kommentarer
Postat av: Elma

SV: Exakt tjejen! Torres = VÅÅÅR kung! :)

2009-03-22 @ 11:04:02
URL: http://elmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback