74 dagar kvar


Har nog aldrig längtat efter en film såhär mycket, haha. Ser verkligen fram emot denna film, sen har vi den 30 juni nästa år då kommer ju Eclipse ut. Ser nog mest fram emot Breaking Dawn, tycker sista boken är bäst utav de fyra bökerna. Det har sägs att Breaking Dawn ska inte läggas till något utan att de ska försöka ta med det mesta från boken och det hoppas jag verkligen är sant. T ex i första filmen utav Twilightserien, dom ändrade ju sjukt mycket. Om jag skulle ha läst bökerna innan skulle jag nog aldrig ha velat se fortsättningen av denna serie. Trailern till New Moon liknar väldigt mycket från boken (tackar för det) förutom dåra när Jacob blir varulv framför Bella.. nja så gick det väll inte riktigt till? Aja ska inte klaga innan jag har sätt filmen men jag hoppas på det bästa. Själv så hatar jag Jacob i bökerna, tycker att han förstör allting för Bella och Edward, så honom stör jag mig extremt mycket på, det är min åsikt det.


Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN / foto & kreativitet

Åh tack så mycket, det värmer ! :)

Hmm.. Jag vet inte om jag har något tips faktiskt .. Är självlärd så jag kan inga " regler " men jag brukar börja med att rita upp allt med svaga streck så att du ser att propotionerna blir rätt :)



/ En tjej i storstan

2009-09-07 @ 18:23:38
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback