Beck - I Stormens Öga


Idag blev man utkörd ur huset eftersom syrran skulle bjuda hit några vänner så då åkte jag, mamma och pappa iväg och kollade på den nya Beck filmen. Jag kan säga såhär: Helt klart den bästa av alla Beck filmerna och jag kan säga er att jag har sätt alla Beck filmerna. Tycker Beck är den bästa actionserie som har gjort på denna planet, hatar amerikansk action, de hittar på för mycket så jag håller mig vid svensk action. I stormens öga handlar om Gunvald mest denna gång och det är ju bara ett stort +. Ska som vanligt inte förklara mycket om filmen eftersom jag är rätt bra på att avslöja saker, men gör det kort: I stormens öga handlar mest om Gunvald Larsson. SÄPO efterlyser Gunvald för ett mord på en kvinna som ingår i en grupp miljöaktivister. Mer berättar jag inte men om man gillar Beck filmerna så är det ju ett självklart att se denna film. Kan säga att det kommer komma ut ännu en Beck film nästa år och det sägs att det kommer bli den sista Beck filmen, men vem vet? dom har ju sagt det många gånger men det har bara kommit fler och fler filmer. Jag hoppas verkligen att de fortsätter spela in fler filmer.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Beck <3



Fin blogg du har. vad ska du göra idag då? :D

2009-09-06 @ 10:33:24
URL: http://ettstortmochettliteta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback