de tre bästa dagarna i mitt liv


Rubriken säger allt. De tre gångerna jag har sätt Simple Plan live är absolut de bästa dagarna i mitt liv. Det går verkligen inte att beskriva känslan att få se sina idoler spela live, man får uppleva den känslan själv. Det är en riktig häftig känsla måste jag få säga, liksom man är i samma rum som sina idoler, bara någon meter ifrån de och när de spelar låtarna som man älskar, ojoj det är verkligen en dröm.
Sedan vintern 2004 började jag lyssna på SP och har inte slutat sedan dess och kommer heller aldrig att sluta, alltså har jag lyssnat på bandet i 5 år nästan, jag tackar för att radion finns, hah. Den bästa konserten med SP är nog när jag träffade trummisen Chuck, ojoj det går inte att beskriva den känslan heller, det var en ännu en dröm som gick i upplevelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback